objectius generals de curs (2on)
1.
Que els nens/es facin un bon ús dels
estris; (acostumar-se a utilitzar els coberts correctament, fer servir el
tovalló…)
2.
Que els nens/es adoptin
una bona postura a taula, (seure correctament i mantenir-se asseguts a la
cadira aixecant-se només quan sigui necessari acostumant-se a demanar
allò que necessitin aixecant la mà).
3.
Que els nens/es segueixin
uns hàbits d’higiene a l’hora de recollir i endreçar les taules.
4.
Que els
nens/es expressessin i demanin les coses amb educació
i cortesia, (si us plau, gràcies…) respectar-se entre ells/es i facin
servir el diàleg per arreglar els seus conflictes.
5.
Que els nens/es reconeguin i
gaudeixin menjant tots els aliments.
6.
Que els nens/es aprenguin a desparar
les taules una vegada han acabat de dinar.
objectius DEL PRIMER TRIMESTRE (2on)
Aspectes que he observat desprès de les vacances d’estiu i que durant
aquest 2n curs, hem de continuar treballant son:
1.
Que els nens/es facin un bon ús dels
estris; (acostumar-se a utilitzar els coberts correctament, fer servir el
tovalló…)
2.
Que els nens/es adoptin
una bona postura a taula, (seure correctament i mantenir-se asseguts a la
cadira aixecant-se només quan sigui necessari acostumant-se a demanar
allò que necessitin aixecant la mà).
3.
Que els nens/es segueixin
uns hàbits d’higiene a l’hora de recollir i endreçar les taules.
dinàmica
del primer trimestRE (2on)
Per tal de
treballar els objectius mencionats farem un mural, que dibuixarem uns núvols i
dins escriurem els objectius a assolir, com normalment utilitzem tres taules al
menjador, cada taula serà identificada en el mural, per un avió que pujarà i
baixarà segons si van aconseguint els objectius o no els acaben de complir en
la seva totalitat. Tots els nen/es que acabin arribant als núvols guanyaran
“VALS DESIGS” que els podran bescanviar per: un dia de canvi de taula, escollir
el joc del dia de joc dirigit, ser el vigilant/a, per un avió de paper o come
cocos...dibuixos per acolorir...
No hay comentarios:
Publicar un comentario